מסלולי שירות מה ההבדל?


הסכם שירות לאחריות מורחבת, 'שירות מורחב', הינו לשנה הכולל אחריות מלאה על כל התקלות. החלפת חלקים חדשים ומקוריים, למעט שבר מעטפת חיצונית.
החלפת סננים פעם / פעמיים בשנה בהתאם לסוג המתקן.
והיה ויתברר כי מכשיר עליו חל הסכם זה אינו ניתן לתיקון, תושב התמורה ששולמה ע”י הלקוח בגין אותו מכשיר, בניכוי שווי
שירותים שניתנו ע”י חברת מיטב עד אותו מועד בגין המכשיר (לרבות מחיר החלפי ובניכוי החלק היחסי מתוך התמורה)
שנוצל עד אותו מועד ביחס לתקופת ההתקשרות כולה.

במסגרת הסכם זה ניתן ללקוח הטבת חברות מועדון שהינה עד 50% הנחה על מוצרי החברה.
סכם שירות לאחריות מורחבת, 'שירותי מורחב פלוס', הינו לשנה הכולל אחריות מלאה על כל התקלות. החלפת חלקים חדשים ומקוריים, למעט שבר מעטפת חיצונית.
החלפת סננים פעם / פעמיים בשנה בהתאם לסוג המתקן.
והיה ויתברר כי מכשיר עליו חל הסכם זה אינו ניתן לתיקון, תושב התמורה ששולמה ע”י הלקוח בגין אותו מכשיר, בניכוי שווי
שירותים שניתנו ע”י חברת מיטב עד אותו מועד בגין המכשיר (לרבות מחיר החלפי ובניכוי החלק היחסי מתוך התמורה)
שנוצל עד אותו מועד ביחס לתקופת ההתקשרות כולה.

במסגרת הסכם זה ניתן ללקוח הטבת חברות מועדון שהינה עד 50% הנחה על מוצרי החברה.
סכם שירות לאחריות מורחבת, 'הכול כלול', הינו לשנה הכולל אחריות מלאה על כל התקלות. החלפת חלקים חדשים ומקוריים, למעט שבר מעטפת חיצונית.
החלפת סננים פעם / פעמיים בשנה בהתאם לסוג המתקן.
והיה ויתברר כי מכשיר עליו חל הסכם זה אינו ניתן לתיקון, תושב התמורה ששולמה ע”י הלקוח בגין אותו מכשיר, בניכוי שווי
שירותים שניתנו ע”י חברת מיטב עד אותו מועד בגין המכשיר (לרבות מחיר החלפי ובניכוי החלק היחסי מתוך התמורה)
שנוצל עד אותו מועד ביחס לתקופת ההתקשרות כולה.

במסגרת הסכם זה ניתן ללקוח הטבת חברות מועדון שהינה עד 80% הנחה על מוצרי החברה.